malinfunderar.blogg.se

Funderingar

Publicerad 2016-03-20 11:10:18 i Allmänt,

Jag kommer att skriva för min egen skull. För att få ut mycket känslor, funderingar och ångest som ständigt ligger och gror inom mig. Temat kommer vara allt. Men mycket mycket tankar om livet och framtiden. Tiden som varit och oron över att inte ha full kontroll.
 
I övrigt lever jag ett vanligt liv. Med ett vanligt jobb, samboskap, vänskaper, träning, påbörjat intresse för inredning, resor och sånt som förgyller livet.
 
Jag hoppas kunna få människor att känna sig delaktigt. Att inte känna sig ensamma i mörkret som tyvärr infinner sig hos allt för många människor. 
 
Det jag hatar mest. Är att må dåligt. Utan någon anledning. Det är det som tynger mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela